AGADIC Xunta de Galicia
Zona Pro Galicia Escena PRO 2019
Proxectos en formato 'pitching'

XOVES 13 | FUNDACIÓN SGAE - SALA 2 | 12:15h

  • C´est pas Possible! Sempre Arriba

    Un espectáculo en clave de clown que invita a ver que si é posible saír da rutina.

    Por diante un día máis de traballo e, baixo a súa responsabilidade, que todo estea listo para o inicio da función. Afeita a traballar na sombra, a técnica e rigger é a encargada de montar o pórtico de aéreos e preparalo todo para que a Grande Artista brille na escena. Responsable, disciplinada, eficaz e profesional, pon o mellor de si cada día. Pero hoxe a súa rutina será alterada pola mirada do público, espertando o seu lado torpe e fantasioso, e levándoa a facer o que ela cría como imposible.

    Unha viaxe cara ao reencontro cun mesmo e ao pracer de vivir e compartir.

    Espectáculo en linguaxe clown con acrobacia aérea.

    Contacto

    Marta Iglesias Martín
    646 314 995
    marta@semprearriba.com
    www.semprearriba.com

  • Carabela Galeatro

    Carabela, cociñeira dun barco, naufraga na Illa Pequena de Plástico. Está soa, rodeada de peixes mutantes que lle advirten que son tóxicos, de paxaros que non paran de queixarse por comer substancias sintéticas e de verteduras que non alimentan. Para aliviar a tristeza, Carabela constrúe unha nena de plástico á que lle conta historias de como é o mundo fóra da Illa Pequena. O corazón a pilas da Nena de Plástico comeza a latexar con forza para coñecer o que hai máis alá dos peixes mutantes e dos paxaros choromicas e, sobre todo, para axudar a Carabela a saír da illa antes de que morra de fame.

    Un texto de Paula Carballeira, baixo a dirección de Davide González e interpretado por Alba Bermúdez, Davide González e Tone Martínez. Con Diego Valeiras como responsable do deseño de vestiario e escenografía, Ignacio Martín a cargo do deseño de iluminación, Andrea Ures da imaxe e coa música orixinal de Davide González.

    Contacto

    Emi Candal
    981 937 424
    info@urdime.net
    www.urdime.gal

  • Clausura do amor Cámara Negra Teatro

    Clausura do amor é o texto máis representado do francés Pascal Rambert, estreado en Avignon e traducido a máis de dez idiomas. Agora, Cámara Negra prepara a súa versión en galego, interpretada por Teté García e Xosé M. Esperante e dirixida por Carlos Álvarez-Ossorio.

    Trátase dunha obra de resistencia física e emocional, onde os dous intérpretes deben abrirse en canal para enfrontarse a un texto visceral sobre a fin do amor. O espectador asiste ao acto mesmo de clausurar o amor, de matalo en escena. Un duelo verbal que parte da dor, do medo e da liberación. Un combate desgarrador e devastador, a través de dous monólogos intensos e inmensos. Actuación e palabra. Nada máis.

    Contacto

    Carlos Álvarez-Ossorio
    656 627 037
    camaranegra@camaranegra.org
    www.camaranegra.org

  • Dreaming Juliet Elefante Elegante

    Dreaming Juliet é o título da nova creación para público adulto do Elefante Elegante. O espectáculo inspírase na peza de W. Shakespeare Romeo e Xulieta para abordar a cuestión máis esencial da existencia humana: o amor. A paixón, a familia e a maternidade como temas intrínsecos e o teatro físico e visual como ferramenta. A peza do dramaturgo inglés é un referente universal porque os seus protagonistas, logo de amarse breve e desenfreadamente, tiveron un funesto final. Dreaming Juliet pretende reflexionar sobre o futuro de Romeo e Xulieta no caso de non morrer. Que lle acontecería ao seu profundo amor se acabasen formando unha familia e tivesen que afrontar a rutina de todos os días?

    Contacto

    Agustín Bolaños
    655 447 887
    info@elefanteelegante.net
    www.elefanteelegante.net

  • Illas desertas ArtesaCía

    Illas desertas explora a idea da perda do obxectivo, da falta de destino, a través do contacto con homes e mulleres nos que só queda o xesto difuso dunha meta, dun mecanismo socioeconómico que esmorece na súa corporalidade.

    Illas desertas é unha proposta escénica transmedia, onde a narrativa do movemento escénico se mestura con videomapping interactivo sobre grandes retratos de camiñantes á deriva.

    Illas desertas continúa a procura da compañía ArtesaCía de formalizar a través da transmedialidade os sentidos do non-lugar, a problemática da pertenza ou os fluxos de movemento do corpo colectivo e individual.

    Contacto

    Laura Villaverde
    679 943 801
    artesacia@gmail.com

  • Lixo O Baúl da tía Tola (Soraya Paradela e Anna Cañadillas)

    Sempre a correr chegan Plié e Relevé ao teatro para mostrar a gran coreografía. O público xa está preparado, a música comeza a soar pero, para a súa sorpresa, a súa escenografía non está no escenario! En troques desta atopan unha montaña de plásticos.

    E quen foi a que fixo,
    esta montaña de lixo?
    Estará a súa estrutura,
    debaixo de tanta varredura?
    Farán un espectáculo fantástico,
    a partir de todo este plástico?

    As dúas protagonistas, unhas bailadeiras moi peculiares, vivirán unha aventura na que teñen que crear cultura a partir da varredura, das luces e da sonoridade, comunicándose con pareados e movéndose con pasos de ballet.

    Lixo é un espectáculo creado a partir de material plástico reciclado co que facer escenografías para o xogo con materiais que poderían ser simples desperdicios.

    Espectáculo enfocado á primeira infancia.

    Contacto

    Soraya Paradela
    655 055 654
    obauldatiatola@yahoo.es
    https://obauldatiatola.wixsite.com/obauldatiatola

  • Nun cuarto da rotonda Acusmaser Opus

    A nosa primeira creación, en colaboración e produción con Ainé, será a montaxe dun espectáculo dúplice que conteña dúas obras etiquetadas como teatro do absurdo: Krapp’s last tape, de Samuel Beckett, e Dumb Waiter, de Harold Pinter. Esta peza pode servirse de distintas formas, a gusto do demandante. As dúas obras nunha función única titulada Nun cuarto da rotonda ou ben calquera delas en funcións distintas. Por un lado, o Krapp, que dá nome ao seu protagonista, móstranos o desleixamento do paso da vida, fronte á vitalidade dos primeiros amores. Mentres que no Montacargas vemos a dous asasinos a soldo nunha estancia miserable á espera de ordes. A tensión desta desemboca en diálogos absurdos e intranscendentes.

    A estrea de Nun cuarto da rotonda será na MIT de Ribadavia en xullo de 2019.

    Contacto

    Santi Romay / Álvaro Pérez Becerra
    667 778 278 / 609 840 721
    acusmaseropus@gmail.com

  • O mel non caduca Ibuprofeno Teatro

    O mel non caduca é un espectáculo biodegradable e ecosostible xestado a partir dun proceso de creación colectiva arredor da obsolescencia programada, da relación do ser humano cos obxectos e da degradación ecolóxica do planeta por mor da perversidade da lóxica capitalista en relación co consumo masivo de produtos.

    Un espectáculo para público adulto, cunha sorprendente dimensión plástica e sonora creada a partir de materiais de refugallo e cachifallos que acotío tiramos.

    A pesar da dozura do mel, a nova proposta de Ibuprofeno está impregnada dun humor acedo e surrealista; unha arma para reflexionar, desde o humor, sobre a evolución autodestrutiva da especie humana.

    Estrea en xaneiro de 2020.

    Contacto

    Santiago Cortegoso
    696 730 037
    ibuprofenoteatro@ibuprofenoteatro.com
    www.ibuprofenoteatro.com

  • Os nenos da varíola Pérez&Fernández

    Os nenos da varíola é a adaptación á escena do libro de María Solar dedicado aos 22 nenos que en 1803 levaron no seu corpo a vacina da varíola do vello ao novo mundo. Sempre brazo a brazo, sen romper a cadea, formando parte dunha das fazañas médicas máis grandes da humanidade.

    Os nenos da varíola preséntase ao público familiar e escolar como un xogo escénico no que hai 22 espectadores enriba do escenario formando parte da posta en escena, simbolizando, por un lado, os nenos que vivían no Hospicio da Coruña, a xente do hospital ou a tripulación do corveta María Pita; e, por outro, sendo testemuñas privilexiadas do que sucede no escenario.

    As actrices Victoria Pérez e Isabel Risco e os actores Manu Fernández e Xosé Leis interpretan a ducia de personaxes que protagonizan esta historia: as monxas da Casa de Expósitos, os doutores Balmis e Posse Roybanes, os nenos do hospicio e a muller que finalmente fixo posible que esta real expedición filantrópica se fixera realidade, Isabel Zendal.

    Contacto

    Emi Candal
    981 937 424 / 619 620 335
    info@urdime.net
    https://urdime.gal/project/perezfernandez-2/

  • Todas as marabillas do mundo Producións Dispersas

    O espectáculo preséntanos un personaxe fascinado pola beleza do mundo e as súas marabillas. Un personaxe que desexa gozar de todas as cousas fermosas que o noso planeta nos regala. Un día descobre que as marabillas son tantas e o mundo é tan grande que non tería nin o tempo nin os cartiños para poder gozar de toda esa fermosura. Así que sente unha tremenda frustración. Deberá aprender a convivir coa ela! Durante esta aprendizaxe tamén descubrirá que hai moitas emocións no seu interior e que ás veces é un lío levarse ben con todo o que vive na súa cabeza.

    A música, a interacción co público e unha sinxela pero coidada estética son parte fundamental da proposta.

    Contacto

    Diego Freire
    649 683 015
    infodispersas@galegos.eu
    www.producionsdispersas.gal

Presentacións
  • Cafescena. "Os protocolos necesarios para a exhibición de teatro para a infancia e a xuventude" martes 11, 16 h
    Patio do Hotel Costa Vella
    (Porta da Pena, 17)

    O teatro para a infancia e a xuventude require duns protocolos específicos que garantan que os espectáculos cheguen da mellor forma posible ao público ao que van destinados.

    A Asociación Te Veo presenta o seu protocolo, que incide na limitación de capacidade, na difusión das idades recomendadas, en garantir unhas adecuadas condicións de recepción, acomodación e percepción dos espectadores, no fomento da contratación ou na colaboración con especialistas que impulsen as relacións teatro-escola, teatro-familia e promovan a formación do espectador; así como no aumento dos recursos dirixidos á exhibición para estabilizar a frecuencia da programación e a ampliación da oferta teatral a todas as idades.

    Participan: Agustín Lorenzo (ciclo Todo Público da Coruña), Andrea Bayer e Artur Trillo, (compañías galegas asociadas a Te Veo), Xacobe Rodríguez (Domingos do Principal de Pontevedra)

    Modera: María Torres (compañía Elefante Elegante)

  • Cafescena. "Programación e circulación escénicas. Distintas perspectivas e distintas realidades" mércores 12, 16 h
    Patio do Hotel Costa Vella
    (Porta da Pena, 17)

    Profesionais de referencia nos eidos da programación, a dirección artística e a circulación escénica reflexionan sobre a diversidade de factores que inciden na programación escénica profesional, desde a cuestión da paridade entre creadores e creadoras ata a atención á produción escénica de fóra dos grandes centros de produción ou a perspectiva desde os espazos de exhibición privados. E debaten, así mesmo, sobre a cirulación escénica na actualidade, os seus retos e as propostas para un mellor e máis xusto artellamento da distribución da produción profesional.

    Participan:  Carme Portacelli (Teatro Español), Enrique Camacho (Instituto de Artes Escénicas de Tenerife), Sergi Calleja (Grupo FOCUS), Juan Vicente Martínez (Sagunt a Escena)

    Modera: Belén Pichel (Escena Galega)

  • Cafescena. “#enAcción: las asociaciones y la gestión de ferias y festivales” xoves 13, 16 h
    Patio do Hotel Costa Vella
    (Porta da Pena, 17)

    A Federación Estatal de Asociacións de Empresas de Teatro e Danza- FAETEDA organiza este cafescena como unha magnífica oportunidade para compartir impresións, debater sobre os problemas e as virtudes dos modelos de xestión e artellar estratexias que permitan mirar cara ao futuro.

    Participan: Carlos Martín (ZGZ Escena), Belén Pichel (Escena Galega) e Salvador Sanz (MADferia)

    Modera: Juan Rodríguez (Escena Galega)

  • Reunión da directiva da Federación Estatal de Asociacións de Empresas de Teatro e Danza-FAETEDA xoves 13, 9 h
    Sala de reunións da Fundación SGAE

    Reunión de carácter interno

  • "Cara a unha escena plural" Mesa de traballo arredor da circulación da danza e da creación contemporánea nos espazos escénicos galegos xoves 13, 10 h
    Salón de actos da Biblioteca Pública de Santiago Anxel Casal
    (Avda. Xoan XXIII S/N)

    Mesa de traballo para artistas e programadores arredor da presenza e circulación dos traballos da comunidade artística vinculada á danza e á creación contemporánea en Galicia. Como podemos avanzar xuntos na idea de que os programas dos espazos escénicos galegos traballen cunha óptica de pluralidade que atenda ás distintas linguaxes e, polo tanto, aos distintos públicos que existen no noso contexto?

    Coordinan: Sabela Mendoza e Caterina Varela

  • NOITESCENA PRO luns 10, martes 11 e mércores 12
    a partir das 00 h

    Riquela Club
    (Preguntoiro, 35)

    As noites do luns, martes e mércores, o Riquela Club convértese en punto de encontro musical para os asistentes a Galicia Escena PRO, con descontos especiais para as persoas acreditadas.

  • ZONA PRO
    Centro Obra Social ABANCA
    (Praza de Cervantes s/n)

    Acreditacións e información

    Horario: luns 10, de 9.30 a 14 e de 16.30 a 19.30 h; martes, mércores e xoves, de 10 a 14 e de 16.30 a 19.30 h

     

    Espazo de traballo e encontro entre os profesionais asistentes a Galicia Escena PRO

    Horario: de luns a xoves, de 10 a 14 e de 16.30 a 19.30 h
    Coordina: Juan Rodríguez
    Contacto: 699 521 803
    facilitadorgep@gmail.com